חדשות

כנס אמנים ויוצרים בהנחיית שולי זיו /// מחיר מיוחד לאמני אשכולות

הנכם מוזמנים לכנס אמנים ויוצרים בהנחיית שולי זיו שבו תקבלו כלים עסקיים כיצד לקדם את האמנות שלכם,כיצד להתמקד ולהשיג את המטרות שלכם. הנחה מיוחדת לחברי אשכולות הכניסה עולה 149 ש"ח ולחברי אשכולות 119 ש"ח ! כתבו בקופון  – אמנים https://artparnasa1.ravpage.co.il/kenes2?ref=eshkolot הכנס יתקיים בשחקונא רחוב שחם 32 רמת גן ביום שישי ה-2 בנובמבר  בין השעות 0930-1330

מבוא לכתיבה ויזמות לאמנים מבצעים עם הבמאי והיוצר דרור שאול

אשכולות שמחה להזמין את חברותיה וחבריה לסדנת מבוא לכתיבה ויזמות עם הבמאי והיוצר דרור שאול. בעולם שבו מתרבות פלטפורמות התוכן, יש הזדמנויות. מי שמקדם יוזמות מגדיל לעצמו את הסיכוי להשמיע את קולו. בסדנה ננסה לתרגל מספר כלים שיסייעו לכם לחשוב על עצמכם כיוצרי תוכן

סדנת נוכחות ברשתות החברתיות לאמנים עם אביב לוסקי

סיימנו יומיים גדושים ומרתקים של סדנאות אשכולות עם אביב לוסקי. על הפרק – נוכחות ברשתות החברתיות לאמנים בנייה וניהול של תוכן דיגיטלי לאמנים בעידן החדש. למדנו מאביב על הדרישות והייחוד של כל אחת מהפלטפורמות ברשתות החברתיות. איך מייצרים נוכחות בעלת ערך לאמנים ברשתות השונות והיכן כדאי להשקיע את מרב המאמצים והמשאבים בניהול פרופיל דיגיטלי המצמיח

חדש באזור האישי לאמנים באתר אשכולות

ממשיכים לעדכן את האזור האישי שלכם באתר. עלה לאזור האישי דו"ח אשכולות לשנת 2017. המידע אודות הכנסות והוצאות אשכולות מובא בפניכם בצורה ברורה,שקופה ונגישה הכנסו לאזור האישי שלכם כדי לצפות בדו״ח. חברים המעוניינים במאזן המלא מוזמנים להגיע למשרדינו. אצלנו באשכולות – שקיפות אינה סיסמא.

אשכולות דורשת – שח"ם דברו אמת !

חברות וחברים יקרים, אם הנכם חברים בארגון שח"ם - אל תשלמו פרוטה נוספת. שלא יעבדו עליכם! אל תחתמו על המסמך שהציגו לפניכם. זו פגיעה בכוחה של אשכולות להגן על זכויותיכם. אנו באשכולות עדיין מוכנים לפגישה עם שח"ם ללא תנאים מוקדמים כשותפים לאותה מטרה הטבת זכויות האמנים המבצעים אשכולות - או לא להיות !

מחקר סיטיגרופ על מגמות ושינויים בתעשיית המוסיקה האמריקאית

על פי מחקר עדכני שערכה סיטיגרופ על תעשיית המוזיקה האמריקאית עולה התמונה המעניינת והמורכבת הבאה : צרכני המוזיקה בארצות הברית מוציאים יותר כסף מאי פעם על מוזיקה (20 מיליארד דולר בשנה) והרווחים מהופעות ,הורדות , מכירות פיזיות ופרסום מסתכמים ב 43 מיליארד דולר בשנה. נשמע טוב אלא שהמוזיקאים עצמם מרוויחים רק חמישה מיליארד דולר מהעוגה