חדשות

מחקר סיטיגרופ על מגמות ושינויים בתעשיית המוסיקה האמריקאית

על פי מחקר עדכני שערכה סיטיגרופ על תעשיית המוזיקה האמריקאית עולה התמונה המעניינת והמורכבת הבאה : צרכני המוזיקה בארצות הברית מוציאים יותר כסף מאי פעם על מוזיקה (20 מיליארד דולר בשנה) והרווחים מהופעות ,הורדות , מכירות פיזיות ופרסום מסתכמים ב 43 מיליארד דולר בשנה. נשמע טוב אלא שהמוזיקאים עצמם מרוויחים רק חמישה מיליארד דולר מהעוגה

סדנאות אשכולות // ניהול תוכן ונוכחות ברשתות החברתיות לאמן המבצע

|| אביב לוסקי || אשכולות שמחה להזמינכם לסדנה נוספת במסגרת סדנאות אשכולות לאמנים המבצעים. הפעם נארח את אביב לוסקי, מומחה לתוכן, פרסום דיגיטלי ולבניית אסטרטגיות שיווק לאמנים בזירת החדשנות. מאנשי הדיגיטל הבולטים והמובילים בתעשיית המוזיקה, ובעלים של חברת Digistage המנהלת את נכסיהם הדיגיטליים של אמנים מובילים רבים